Dana 18. prosinca 2019. u prostorima Nadbiskupskog pastoralnog instituta održao se Adventski vijenac pod geslom Dati sebe za druge u organizaciji Studentskog zbora Katoličkog bogoslovnog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu. Program su vodili: Marta Erceg i Tomislav Kovač. Susret je započeo uvodnim pozdravom voditelja, zatim su okupljene pozdravili dekan Katoličkog bogoslovnog fakulteta u Zagrebu i predsjednica Studentskog zbora KBF-a. Na ovoj manifestaciji nazočili su studenti raznih smjerova KBF-a i ostali sudionici kao i djeca Caritasove kuće Emaus iz Dupca. Program se nastavio nastupom redovnica i redovnika. Nakon nastupa djeca iz doma su izvela recitaciju pjesme Božićni dar koju je napisala predsjednica Studentskog zbora. Glazbeno je animirao susret tamburaški sastav bogoslova nakon kojeg je doc. dr. sc. Iva Mršić Felbar u svom izlaganju izložila pitanje kako se teolozi pripremaju za Kristov dolazak, koja je povezanost Uskrsa i Božića, ali i druga razna pitanja postavljena od strane studenata. Zanimljivo izlaganje nastavljeno je izvedbom baletne dame HNK, Anamarije Markovich koja nam je izvela varijaciju Vile Šećera iz baleta Orašar. Nakon ovog impozantnog umjetničkog komada, Kristina Japelj, koja je i sama volonterka kuće Emaus, govorila je o pripreme djece za Božić, o samim radionicama kuće i o samom volontiranju. Izlaganje je glazbeno osvježio Luka Goletić, student prve godine ICG-a. Izveo je svoju pjesmu „Christmas joy“. Tako smo se približili samom kraju prvog dijela manifestacije gdje su za kraj, sa studentima, djeca kuće Emaus na pozornici izvela pjesmu Božić dolazi. Nakon pjesme održala se tombola organizirana od strane Studentskog zbora u svrhu pomoći našem kolegi Ivanu Kišiću te ostalim studentima slabijeg imovinsko-socijalnog statusa. Tako su naši voditelji priveli kraju Adventski vijenac zahvalama Upravi fakulteta i Studentskom zboru i svim nazočnima na odazivu i pažnji. Druženje se nastavilo uz prigodni domjenak.

Petar Krašek, V. godina  FTS